PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ SZWAJCARIĘ W RAMACH SZWAJCARSKIEGO
PROGRAMU WSPÓŁPRACY Z NOWYMI KRAJAMI CZŁONKOWSKIMI UNII EUROPEJSKIEJ

PROJECT SUPPORTED BY A GRANT FROM SWITZERLAND THROUGH
THE SWISS CONTRIBUTION TO THE ENLARGED EUROPEAN UNION

Aktualności

11-08-2018

Współtworzyliśmy stronę internetową dla EME Aero

Zespół Media Relations Exacto był odpowiedzialny za realizację części zadań związanych z wdrożeniem polskiej oraz angielskiej strony internetowej dla EME Aero, nowej inwestycji w branży silników lotniczych, powstającej na terenie podkarpacia.
18-07-2018

Badamy, jaka jest podatność polskich przedsiębiorstw na kryzysy wizerunkowe

Dział Badań i Analiz Strategicznych Exacto przy współpracy ze Związkiem Firm Public Relations realizował projekt badawczy, dotyczący oceny podatności na kryzysy wizerunkowe przedsiębiorstw działających w wiodących gałęziach polskiej gospodarki.
02-06-2018

Czy największe polskie firmy z „Listy 500” Rzeczpospolitej są gotowe na kryzys?

Dział Badań i Analiz Strategicznych Exacto przeprowadził badania dotyczące kryzysów wizerunkowych w firmach. Wyniki opublikowała Rzeczpospolita. Całość analiz znajduje się w raporcie: „Zarządzanie sytuacją kryzysową w polskich przedsiębiorstwach".
23-05-2018

Inwestycja EME Aero wchodzi w fazę realizacji

Inwestycja EME Aero, przedsięwzięcie Lufthansa Technik i MTU Aero Engines wkracza w fazę realizacji. Generalny wykonawca został wybrany, proces rekrutacji jest mocno zaawansowany. Przy inwestycji wsparcie public relations i public affairs zapewnia Exacto.
20-05-2018

Solvera Gawel Technology S.A. - rebranding

Dział Media Relations Exacto przygotował kompleksową strategię rebrandingu przedsiębiorstwa Gaweł Zakład Produkcji Śrub S.A., w skład której weszło m.in. opracowanie nowego logotypu oraz nazwy firmy – Solvera Gawel Technology S.A.
1  2  3  4  5  6  7  8  9    48
Odwiedź nas w Google+