PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ SZWAJCARIĘ W RAMACH SZWAJCARSKIEGO
PROGRAMU WSPÓŁPRACY Z NOWYMI KRAJAMI CZŁONKOWSKIMI UNII EUROPEJSKIEJ

PROJECT SUPPORTED BY A GRANT FROM SWITZERLAND THROUGH
THE SWISS CONTRIBUTION TO THE ENLARGED EUROPEAN UNION

Aktualności

02-06-2018

Czy największe polskie firmy z „Listy 500” Rzeczpospolitej są gotowe na kryzys?

Dział Badań i Analiz Strategicznych Exacto przeprowadził badania dotyczące kryzysów wizerunkowych w firmach. Wyniki opublikowała Rzeczpospolita. Całość analiz znajduje się w raporcie: „Zarządzanie sytuacją kryzysową w polskich przedsiębiorstwach".
23-05-2018

Inwestycja EME Aero wchodzi w fazę realizacji

Inwestycja EME Aero, przedsięwzięcie Lufthansa Technik i MTU Aero Engines wkracza w fazę realizacji. Generalny wykonawca został wybrany, proces rekrutacji jest mocno zaawansowany. Przy inwestycji wsparcie public relations i public affairs zapewnia Exacto.
20-05-2018

Solvera Gawel Technology S.A. - rebranding

Dział Media Relations Exacto przygotował kompleksową strategię rebrandingu przedsiębiorstwa Gaweł Zakład Produkcji Śrub S.A., w skład której weszło m.in. opracowanie nowego logotypu oraz nazwy firmy – Solvera Gawel Technology S.A.
10-04-2018

Badanie poziomu satysfakcji pracowników w firmie Polskie ePłatności SA

Spółka Exacto przeprowadziła badanie poziomu satysfakcji pracowników dla spółki Polskie ePłatności, specjalizującej się w procesowaniu płatności bezgotówkowych i dostarczaniu innowacyjnych usług dla biznesu.
06-04-2018

Zrealizowaliśmy badanie satysfakcji klientów firmy Flotex

Dział Badań i Analiz Strategicznych Exacto zaprojektował oraz przeprowadził szczegółowe badanie poziomu satysfakcji klientów firmy Flotex – jednego z wiodących dystrybutorów kart paliwowych.
1  2  3  4  5  6  7  8  9    47
Odwiedź nas w Google+