PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ SZWAJCARIĘ W RAMACH SZWAJCARSKIEGO
PROGRAMU WSPÓŁPRACY Z NOWYMI KRAJAMI CZŁONKOWSKIMI UNII EUROPEJSKIEJ

PROJECT SUPPORTED BY A GRANT FROM SWITZERLAND THROUGH
THE SWISS CONTRIBUTION TO THE ENLARGED EUROPEAN UNION

Aktualności

07-12-2019

Audyt komunikacji wewnętrznej dla CIARKO Sp. k.

Dział Badań i Analiz Strategicznych Exacto odpowiadał za realizację projektu audytu komunikacji i relacji wśród pracowników CIARKO oraz przygotowanie ekspertyzy dotyczącej określenia percepcji stosowanego obecnie znaku firmowego.
06-11-2019

Zespół Exacto uczestniczy w konferencji Web Summit 2019

Web Summit to konferencja technologiczna, w której co roku uczestniczy ponad 70 tys. osób z całego świata. Tegoroczna edycja wydarzenia, w której udział biorą także eksperci Exacto odbywa się w dniach 4 – 7 listopada w Lizbonie.
21-10-2019

Zorganizowaliśmy promocję gry MONOPOLY edycja Rzeszów

Dział media relations Exacto odpowiadał za ponad półroczne kompleksowe działania organizacyjno-promocyjne związane z wprowadzeniem na rynek rzeszowskiej wersji kultowej gry MONOPOLY.
18-09-2019

Przed nami Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach!

W tym roku, po raz kolejny jesteśmy współorganizatorami jednego z ważniejszych wydarzeń marketingowych na Podkarpaciu. Tegoroczna, IX edycja Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach odbędzie się w dniach 28-29 listopada w Rzeszowie.
02-08-2019

Przeprowadziliśmy badania komunikacji wewnętrznej dla Grupy Żywiec

Dział Badań i Analiz Strategicznych Exacto przeprowadził badania na zlecenie Grupy Żywiec. Celem podjętych działań była weryfikacja czynników wpływających na komunikację wewnętrzną firmy.
1  2  3  4  5  6  7  8  9    52
Odwiedź nas w Google+