PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ SZWAJCARIĘ W RAMACH SZWAJCARSKIEGO
PROGRAMU WSPÓŁPRACY Z NOWYMI KRAJAMI CZŁONKOWSKIMI UNII EUROPEJSKIEJ

PROJECT SUPPORTED BY A GRANT FROM SWITZERLAND THROUGH
THE SWISS CONTRIBUTION TO THE ENLARGED EUROPEAN UNION

Nasi eksperci

dr Grzegorz Hajduk

Od 2001 roku. pracownik naukowo dydaktyczny w  Katedrze Marketingu i Przedsiębiorczości na Uniwersytecie Rzeszowskim. Ekspert z zakresu komunikacji marketingowej, trener, konsultant. Właściciel i dyrektor zarządzający One Voice Marketing Communications. Autor kilkudziesięciu publikacji naukowych poświęconych kwestiom skuteczności komunikacji marketingowej oraz zarządzania wizerunkiem organizacji. Od kilkunastu lat projektuje oraz realizuje ilościowe i jakościowe badania marketingowe. Certyfikowany specjalista z zakresu posługiwania się metodami statystycznymi w badaniach rynku (certyfikaty STATSOFT). Autor i współautor wielu analiz, raportów i strategii dotyczących między innymi: wprowadzenia na rynek nowych produktów (branża spożywcza i energetyczna),  kreowania i zarządzania wizerunkiem organizacji (branża spożywcza i chemiczna, rynek europejski) itd.

dr Paweł Kuca

Doktor nauk humanistycznych w zakresie nauki o polityce. Doradca zarządu Exacto ds. media relations. W latach 2001-2010 dziennikarz. Był dziennikarzem Gazety Codziennej „Nowiny”, dziennika „Super Nowości”, a także dwumiesięcznika „Ludzie Sukcesu”. Specjalizował się w tematyce politycznej i samorządowej. Współpracował z tygodnikiem „Newsweek Polska”. Obecnie konsultant z zakresu public relations. Trener, badacz i wykładowca w Katedrze Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. Jest autorem i współautorem artykułów i książek.

dr Paweł Znamirowski

Doktor nauk ekonomicznych w zakresie finansów. Ekspert Exacto – doradca i trener. Założyciel i współwłaściciel firm z branży developerskiej, reklamowej i odzieżowej. Wieloletni pracownik naukowy w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie oraz ekonomista w Instytucie Gospodarki WSIiZ. Doradca i trener na szkoleniach z zakresu  zarządzania, marketingu, sprzedaży i finansów. Dzięki wieloletniemu połączeniu obszarów nauki i biznesu, posiada bogate praktyczne doświadczenie. Jest autorem i współautorem badań naukowych, artykułów i raportów ekonomicznych z zakresu finansów i ryzyka finansowego w przedsiębiorstwach.

dr Zbigniew Chmielewski

Doradca Zarządu Exacto, obronił doktorat na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Od 1991 roku zatrudniony w działach marketingu firm, min. na stanowisku dyrektora ds. marketingu (Gazeta Wyborcza, Zelmer, Marma Polskie Folie).  Autor i współautor  wielu projektów marketingowych i wizerunkowych dla firm, organizacji, samorządów. Pracownik dydaktyczny Uniwersytetu Warszawskiego i Uniwersytetu Wrocławskiego. Członek Rady Nadzorczej Instytutu Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego (IRSI). Autor i współautor publikacji z zakresu komunikacji społecznej. Wcześniej wiceprezes firmy, udziałowiec Exacto.

Bohdan Pawłowicz

Członek zarządu IAA – Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce. Wykładowca na Uniwersytecie Warszawskim, Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz Uniwersytecie Wrocławskim. Wiceprezes zarządu Fundacji ASK – Akademia Sztuki Komunikacji. W latach 2006–2011 był również prezesem zarządu Aart Design Sp. o.o. – polskiego oddziału francuskiej agencji specjalizującej się w tworzeniu systemów identyfikacji wizualnej i broadcast designu. W latach 20082010 był również dyrektorem marketingu KPS Skry Bełchatów (dziś doradca zarządu). W latach 20032007 pracował jako Dyrektor Generalny IAA, gdzie współtworzył i nadzorował realizację długofalowego programu „Marketing dla przyszłości”, w ramach którego prowadzona jest kampania „Pij mleko! Będziesz wielki”. Z ramienia IAA współtwórca Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy i KER. Członek i założyciel akademii Webstar Festiwal i uczestnik Akademii Impactora. Członek i przewodniczący (2009) jury Złotych Orłów.

 

Odwiedź nas w Google+