PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ SZWAJCARIĘ W RAMACH SZWAJCARSKIEGO
PROGRAMU WSPÓŁPRACY Z NOWYMI KRAJAMI CZŁONKOWSKIMI UNII EUROPEJSKIEJ

PROJECT SUPPORTED BY A GRANT FROM SWITZERLAND THROUGH
THE SWISS CONTRIBUTION TO THE ENLARGED EUROPEAN UNION

Nasze publikacje

16-08-2016

Siła prostych przekazów

Właściwie zaplanowana i prowadzona komunikacja z uczestnikami eventu, jest jednym z najważniejszych elementów, od których zależeć będzie jego końcowa ocena. Stanowi ona niejako wizytówkę organizatora. O tym właśnie traktuje niniejszy artykuł. Zapraszamy.
03-05-2016

Promocja eventu: tradycyjnie vs online

Eventy to ten rodzaj narzędzi marketingowych, przy których nie sposób stosować gotowe rozwiązania. Szablony zdadzą się na nic bo każde wydarzenie jest inne i ma swoją specyfikę, określającą także potencjalne działania promocyjne.
09-03-2016

Mój pierwszy raz – case study

Budzi emocje, roznieca zapał debiutanta, weryfikuje poczucie pewności siebie, no i nigdy dwa razy się nie zdarza. Pierwszy raz zapamiętuje się na zawsze. Może być początkiem złotej passy lub zapowiedzią czarnej serii. Ważne jednak żeby ...
27-02-2016

Social spam

Na początek ostrzeżenie. Wiele zamieszczonych w tym artykule informacji, spostrzeżeń i przemyśleń nie nosi nawet znamion odkrywczości. Nie będzie to tekst odsłaniający nowe horyzonty, sprawiający, że kapelusze czytelników zostaną ściągnięte z uznania...
12-11-2015

Dlaczego video?

Przekaz audiowizualny w komunikacji z otoczeniem rynkowym i grupami docelowymi jest wykorzystywany powszechnie. Pytanie brzmi: jak wykorzystywać go efektywnie?
1  2  3  4    
Odwiedź nas w Google+