PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ SZWAJCARIĘ W RAMACH SZWAJCARSKIEGO
PROGRAMU WSPÓŁPRACY Z NOWYMI KRAJAMI CZŁONKOWSKIMI UNII EUROPEJSKIEJ

PROJECT SUPPORTED BY A GRANT FROM SWITZERLAND THROUGH
THE SWISS CONTRIBUTION TO THE ENLARGED EUROPEAN UNION

Identyfikacja wizualna

System Identyfikacji Wizualnej definiowany jest jako zestaw symboli, znaków, kolorów i materiałów, które wyróżniają i pozwalają na identyfikację firmy w otoczeniu. SIW tworzą: symbol (znak i logotyp), kolory, druki używane przez firmę (papier firmowy, koperty, wizytówki i inne), aranżacja stoisk targowych oraz wnętrza firmy, identyfikatory i ubiór wyróżniające pracowników, materiały reklamowe oraz wykorzystywane w działaniach public relations, oznaczenia środków transportu firmowego (samochody osobowe i ciężarowe), zewnętrzne tablice informacyjne oraz opakowania. Tożsamość organizacji mówi kim jest, powoduje, że łatwo ją odróżnić wśród wielu innych podmiotów funkcjonujących w otoczeniu.

W ramach działań z zakresu identyfikacji wizualnej proponujemy naszym klientom:

  • projektowanie, standaryzację i zarządzanie elementami systemu identyfikacji wizualnej,
  • tworzenie nazw i sloganów dla produktów, firm i organizacji,
  • badania projektowe, testy wzrokowe i werbalne logotypów,
  • opracowanie księgi standardów CI: symbole firmowe, slogany reklamowe, wizytówki, druki firmowe, opakowania, oznakowanie pojazdów, inne.

Odwiedź nas w Google+