PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ SZWAJCARIĘ W RAMACH SZWAJCARSKIEGO
PROGRAMU WSPÓŁPRACY Z NOWYMI KRAJAMI CZŁONKOWSKIMI UNII EUROPEJSKIEJ

PROJECT SUPPORTED BY A GRANT FROM SWITZERLAND THROUGH
THE SWISS CONTRIBUTION TO THE ENLARGED EUROPEAN UNION

Słownik pojęć

a b c d e f g h i k l m n o p q r s t w z Wszystkie

Gadżety (ang./fr. gadget)

Gadżety (ang./fr. gadget) w pierwotnym znaczeniu przedmiot bez szczególnych walorów użytkowych, rzecz bezużyteczna, niepraktyczna. W obszarze PR i marketingu – zwykle niewielkie przedmioty, spełniające określoną funkcję w życiu codziennym (otwieracz do butelek, prosty kalkulator, breloczek), wykorzystywane do promocji poprzez umieszczanie na nich symboli firmowych, dawane w prezencie klientom, uczestnikom akcji promocyjnych, gościom targowym itp. Istota oddziaływania gadżetu to – z jednej strony – pozytywny odbiór podarunku jako takiego (co przenosi się na taki sam stosunek do ofiarodawcy), a z drugiej strony – przeniesienie pozytywnego wizerunku z ciekawego, zaskakującego, ładnego, przydatnego przedmiotu (gadżetu) na organizację, której logo na nim widnieje.

autor: Dariusz Tworzydło źródło: Leksykon Public Relations

Odwiedź nas w Google+