PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ SZWAJCARIĘ W RAMACH SZWAJCARSKIEGO
PROGRAMU WSPÓŁPRACY Z NOWYMI KRAJAMI CZŁONKOWSKIMI UNII EUROPEJSKIEJ

PROJECT SUPPORTED BY A GRANT FROM SWITZERLAND THROUGH
THE SWISS CONTRIBUTION TO THE ENLARGED EUROPEAN UNION

Aktualności

23-01-2018

Badania ilościowe dla Omegi Pilzno

Dział Badań i Analiz Strategicznych Exacto zrealizował badania ilościowe z zakresu satysfakcji polskich i zagranicznych klientów firmy Omega Pilzno, która od ponad 25 lat specjalizuje się w obszarze transportu, spedycji i usługach logistycznych.
15-01-2018

Kampania informacyjna Kongresu Profesjonalistów PR

Dział Media Relations Exacto realizuje kampanię informacyjną XVIII Kongresu Profesjonalistów PR – największego wydarzenia w branży public relations w Polsce.
09-01-2018

Realizujemy działania w zakresie public affairs dla Lufthansa Technic

Nasze zasoby strategiczne zaangażowane są w proces realizacji działań w zakresie public affairs oraz media relations dla światowego lidera branży lotniczej, firmy Lufthansa Technic. Prowadzimy również działania w zakresie zarządzania kryzysowego.
10-12-2017

Kampania społeczna dla Fundacji Hospicyjnej

Zaplanowaliśmy oraz realizujemy kampanię społeczną dla Podkarpackiej Fundacji Hospicjum dla Dzieci. Projekt zatytułowany: pomóż, zanim zabraknie czasu jest ukierunkowany na pozyskiwanie 1% podatku na statutową działalność Fundacji.
04-12-2017

Wprowadzamy na polski rynek nowości od MARS

Jedna z najpopularniejszych światowych marek wprowadziła niedawno do Polski cztery nowe batony będące proteinowymi odpowiednikami swoich kultowych wersji. Zadaniem działu Media Relations Exacto jest wsparcie w komunikowaniu nowego produktu.
1    5  6  7  8  9  10  11  12  13    54
Odwiedź nas w Google+