Przeprowadzamy badania marketingowe i audyty komunikacyjne na potrzeby firm i organizacji. Możemy na
życzenie klienta przygotować kwestionariusze badawcze, arkusze ocen, jak również zaprojektować i wdrożyć
cały proces badawczy.
Desk Research jest to technika badań jakościowych, która polega na analizie materiałów już istniejących i dostępnych danych. Zazwyczaj są to dokumenty, publikacje oraz informacje znajdujące się w różnego typu źródłach.
Zobacz więcej
Zogniskowany wywiad grupowy (Focus Group Interview) – technika polegająca na poznawaniu opinii wybranej grupy osób (zazwyczaj 6-8 osób) w aspekcie, którego dotyczy badanie. Pozwala na zebranie szczegółowych informacji, istotnych i zaakcentowanych przez respondentów podczas moderowanego spotkania. Wywiad odbywa się według wcześniej opracowanego scenariusza.
Zobacz więcej
ndywidualny wywiad pogłębiony (In-depht Inteview) to technika badań jakościowych polegająca na przeprowadzaniu rozmowy z respondentem w oparciu o przygotowany scenariusz wywiadu.
Zobacz więcej
Kwestionariuszowy wywiad bezpośredni (Peper Aided Personal Interview) to najbardziej kanoniczna technika badawcza bazująca na bezpośredniej relacji między ankieterem i respondentem. Aktualnie bardziej rozpowszechnione są wywiady bezpośrednie.
Zobacz więcej
Technika zakładająca uzyskanie informacji od respondenta za pomocą ankiety internetowej dostępnej w formie linku lub wiadomości e-mail. Umożliwia zebranie danych w stosunkowo szybki i tani sposób.
Zobacz więcej
CATI – wywiady telefoniczne. Technika oparta na pozyskiwaniu informacji na bazie wystandaryzowanego narzędzia (kwestionariusza). Ankieter zdobywa dane poprzez przeprowadzenie rozmowy telefonicznej z respondentem.
Zobacz więcej