PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ SZWAJCARIĘ W RAMACH SZWAJCARSKIEGO
PROGRAMU WSPÓŁPRACY Z NOWYMI KRAJAMI CZŁONKOWSKIMI UNII EUROPEJSKIEJ

PROJECT SUPPORTED BY A GRANT FROM SWITZERLAND THROUGH
THE SWISS CONTRIBUTION TO THE ENLARGED EUROPEAN UNION

Nasze publikacje

30-10-2015

Co i jakimi metodami można zbadać w kontekście prowadzonych przez firmy działań public relations?

Podejmowanie skutecznych decyzji wymaga wiedzy o możliwościach i zasobach, którymi dysponuje organizacja, o kontekście jej funkcjonowania oraz o przedmiocie, którego owe działania mają dotyczyć.
14-09-2015

Motywowanie pozapłacowe jako element budowania relacji z pracownikami

Nie od dziś wiadomo, że pracownicy stale potrzebują bodźców do działania. Mądry i rozważny szef to taki, który ma pomysł na funkcjonowanie firmy, na politykę zatrudnienia, ale też wie jak motywować! Bo oddani ludzie to najcenniejszy kapitał organizacji.
31-08-2015

Złoty HR-owiec

Każda firma opiera się na pracownikach, których wykształcenie, doświadczenie oraz potencjał składają się na jej wartość. Kim zatem powinna być osoba, która ma największy wpływ na kapitał ludzki w przedsiębiorstwie?
27-08-2015

Cienie i blaski organizacji eventów na świeżym powietrzu

Eventy promocyjne organizowane na otwartej przestrzeni są ciekawym narzędziem marketingowym. Stoiska pozwalają na zapoznanie potencjalnych klientów z ofertą, pozyskanie nowych kontaktów biznesowych, a także nawiązanie współpracy.
31-07-2015

Intranet jako użyteczne narzędzie wewnętrznego PR

Zorientowana na budowanie relacji w obrębie przedsiębiorstwa komunikacja wewnętrzna, dysponuje szeregiem narzędzi, które w różnym stopniu i na różnych poziomach realizują jej cele. Instrumentem wielofunkcyjnym w tym zakresie jest firmowy Intranet.
  1  2  3  4    
Odwiedź nas w Google+