PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ SZWAJCARIĘ W RAMACH SZWAJCARSKIEGO
PROGRAMU WSPÓŁPRACY Z NOWYMI KRAJAMI CZŁONKOWSKIMI UNII EUROPEJSKIEJ

PROJECT SUPPORTED BY A GRANT FROM SWITZERLAND THROUGH
THE SWISS CONTRIBUTION TO THE ENLARGED EUROPEAN UNION

Aktualności

Komunikacja projektu Diadem Gór Polskich

14-09-2018
Dział Media Relations Exacto prowadził komunikację związaną z wyzwaniem podjętym przez Pawła Pabiana, który jako pierwszy Polak w historii zdobył wszystkie 80 szczytów Diademu Polskich Gór podczas jednej wyprawy.
 
Zespół Exacto podjął szereg działań z zakresu komunikacji, które objęły m.in. kwestie komunikacji wizualnej. Specjalnie dla Pawła Pabiana przygotowaliśmy logo Diadem Gór Polski dedykowane wyzwaniu podjętemu przez sportowca, zadbaliśmy o odpowiedni branding ubrania sportowca oraz zajęliśmy się obróbką zdjęć z postępów wyprawy. Całość wyzwania, dzięki prowadzonej przez nas regularnie aktualizowanej relacji, można było śledzić za pośrednictwem portalu Facebook. W ramach działań w mediach społecznościowych zorganizowaliśmy ponadto konkurs, na który wpłynęło ponad 60 zgłoszeń. Post konkursowy został przez użytkowników wielokrotnie udostępniony, zdobywając łącznie zasięg w postaci ponad 10 000 odbiorców.
 
Ponadto w ramach działań media relations stworzono i dystrybuowano dwie informacje prasowe – jedna zapowiadająca wyzwanie oraz druga już po zdobyciu Diademu Polskich Gór przez sportowca. Informacje prasowe opublikowane zostały m.in. przez serwis internetowy Gazety Wyborczej i Nowiny24.pl oraz ważne portale branżowe, takie jak portalgorski.pl, bieganie.pl czy maratonypolskie.pl. Partnerem strategicznym wyprawy Pawła Pabiana była współpracująca z nami firma Flotex.
 
Odwiedź nas w Google+