Badania eksperckie i naukowe
Badania eksperckie i naukowe to zaawansowane wykorzystywanie potencjału analitycznego i narzędziowego Agencji. Zazwyczaj wiążą się z wyzwaniem, polegającym na dostosowaniu całego procesu badawczego do niestandardowych celów. Dotyczy to jego całości procesu – od konceptualizacji zagadnień, związanych z pytaniami badawczymi, poprzez dobór technik i narzędzi, stosowanych analiz jakościowych i ilościowych na interpretację wyników a na wnioskowaniu skończywszy.

CEL & ZAKRES BADAŃ
W ramach badań Agencja realizuje między innymi zadania takie jak:
- analiza sytuacji wyjściowej,
- przygotowanie narzędzi badawczych,
- realizacja badań,
- analiza uzyskanych wyników.
Badania eksperckie i naukowe wykonujemy w sytuacji, gdy naukowiec lub instytucja „zderza się” z potrzebą eksploracji w ujęciu popularyzacyjnym bądź w specyficznych grupach respondentów. Każdy naukowiec czy ośrodek, korzystający ze wsparcia Exacto uczestniczy w pracy nad narzędziami, a po przeprowadzeniu badania – współpracuje w ramach opracowania wyników. Ponadto firmy opracowujące trudne, niestandardowe strategie, otrzymują możliwość konsultacji z ekspertami wewnętrznymi Agencji oraz odpowiednimi dla branży specjalistami.
Jedną z idei przyświecających Agencji jest popularyzowanie nauki. Cel ten jest możliwy do osiągnięcia nie tylko poprzez wykorzystywanie w praktyce narzędzi nauk socjologicznych, ale też poprzez rozwój samej dziedziny. Eksperci Exacto podejmują się licznych badań autorskich, ukierunkowanych na dotrzymanie kroku wyzwaniom współczesności.
Nasze realizacje wyróżnia połączenie kompetencji z obszaru badań i public relations, co pozwala nam dobrze odnaleźć się w metodologii badawczej, przygotować koncepcję szytą na miarę i rozwijać nasze specjalizacje badawcze. Jesteśmy przede wszystkim ukierunkowani na badania rynkowe, badania będące integralną częścią dokumentów strategicznych, badania satysfakcyjne, a także te realizowane wśród trudno dostępnych grup docelowych i wspierające rozwój naukowy. Posiadamy autorskie wskaźniki i know-how, które wykorzystujemy w doradztwie strategicznym.