Badania konsumentów
Badania zachowań konsumenckich pozwalają na stworzenie profilu konsumenta i określenie jego zwyczajów zakupowych. Dzielą się one na dwa typy: zamierzone, które ukazują prawdziwe potrzeby konsumenta oraz niezamierzone, nacechowane przypadkowością – nie ukazują one rzeczywistych podglądów, są jedynie wyrazem spontanicznych decyzji. Na podstawie badań zachowań konsumenckich możliwe jest ustalenie realnych poglądów konsumenta, na których można oprzeć strategie działań. Głównym celem takich badań jest analiza, interpretacja i prognoza przyszłych decyzji zakupowych oraz ustalenie strategii dostosowanej do potrzeb klientów.

Realizacja badań
W procesie badawczym Agencja bierze pod uwagę następujące czynniki:
- czynniki psychologiczne
- czynniki indywidualne
- czynniki społeczne
- czynniki kulturowe
Czynniki psychologiczne uwzględniają motywacje, poglądy, percepcje odbiorców. Czynniki indywidualne obejmują między innymi wiek, płeć, miejsce zamieszkania, status społeczny, zainteresowania i inne. Czynniki społeczne uwzględniają mniejsze grupy społeczne tj. rodzina lub grupa zawodowa, zaś czynniki kulturowe kultury i subkultury, a także bezpośrednie otoczenie konsumenta. Nawet jeżeli firma nie może wpłynąć na dany czynnik, w badaniach konieczne jest uwzględnienie jego wpływu na zachowania konsumenckie.
Badania zachowań konsumentów powinna wykonywać każda firma, zajmująca się handlem i pozyskująca klientów. Dobra znajomość odbiorcy jest podstawą dla stworzenia odpowiednio dopasowanej oferty, celującej w jego potrzeby. Takie precyzyjne targetowanie bezpośrednio wpływa na maksymalizację zysków przedsiębiorstwa.
Nasze realizacje wyróżnia połączenie kompetencji z obszaru badań i public relations, co pozwala nam dobrze odnaleźć się w metodologii badawczej, przygotować koncepcję szytą na miarę i rozwijać nasze specjalizacje badawcze. Jesteśmy przede wszystkim ukierunkowani na badania rynkowe, badania będące integralną częścią dokumentów strategicznych, badania satysfakcyjne, a także te realizowane wśród trudno dostępnych grup docelowych i wspierające rozwój naukowy. Posiadamy autorskie wskaźniki i know-how, które wykorzystujemy w doradztwie strategicznym.