Audyt wewnętrzny
Jeśli przyjmiemy analogię, w której ludzka praca to mięśnie firmy, zaś wynagrodzenie i benefity to jej krwioobieg, to układem nerwowym przedsiębiorstwa jest jego system komunikacji. Takie zestawienie obrazuje, jak newralgicznym dla funkcjonowania organizacji jest właściwe administrowanie przepływem informacji pomiędzy poszczególnymi jednostkami. W strukturach organizacji – zwłaszcza w strukturach rozproszonych, otrzymanie pełnych, a jednocześnie zwięzłych wiadomości na czas jest nierzadko warunkiem sine qua non dla ich sprawnego funkcjonowania.

cel badań:
Badania służą diagnozie komunikacji wewnętrznej firmy pod kątem:
- potrzeb komunikacyjnych pracowników,
- silnych i słabych stron,
- oceny efektywności poszczególnych narzędzi,
- przepływu informacji.
Istotny wpływ na efektywność wykonywanych zadań i satysfakcję pracowników ma również odpowiednie przygotowanie kanałów informacji zwrotnej. Dotyczy to zarówno możliwości zgłaszania przez pracowników różnego rodzaju potrzeb i uwag, skierowanych do przełożonych lub zarządu, a także komunikacji poziomej, wyrażającej się często na płaszczyźnie integracji i dobrej atmosfery w poszczególnych działach firm.
Aby możliwy był rozwój organizacji przy równoczesnym utrzymaniu wysokiej motywacji wśród pracowników, ważna jest identyfikacja efektywności stosowanych narzędzi komunikacyjnych, a następnie wsparcie i rozwój tych, pozwalających na wygodne i skuteczne przesyłanie treści dla wszystkich zainteresowanych.
Nasze realizacje wyróżnia połączenie kompetencji z obszaru badań i public relations, co pozwala nam dobrze odnaleźć się w metodologii badawczej, przygotować koncepcję szytą na miarę i rozwijać nasze specjalizacje badawcze. Jesteśmy przede wszystkim ukierunkowani na badania rynkowe, badania będące integralną częścią dokumentów strategicznych, badania satysfakcyjne, a także te realizowane wśród trudno dostępnych grup docelowych i wspierające rozwój naukowy. Posiadamy autorskie wskaźniki i know-how, które wykorzystujemy w doradztwie strategicznym.