PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ SZWAJCARIĘ W RAMACH SZWAJCARSKIEGO
PROGRAMU WSPÓŁPRACY Z NOWYMI KRAJAMI CZŁONKOWSKIMI UNII EUROPEJSKIEJ

PROJECT SUPPORTED BY A GRANT FROM SWITZERLAND THROUGH
THE SWISS CONTRIBUTION TO THE ENLARGED EUROPEAN UNION

Nasi eksperci

dr Paweł Kuca

Doktor nauk humanistycznych w zakresie nauki o polityce. Doradca zarządu Exacto ds. media relations. W latach 2001-2010 dziennikarz. Był dziennikarzem Gazety Codziennej „Nowiny”, dziennika „Super Nowości”, a także dwumiesięcznika „Ludzie Sukcesu”. Specjalizował się w tematyce politycznej i samorządowej. Współpracował z tygodnikiem „Newsweek Polska”. Obecnie konsultant z zakresu public relations. Trener, badacz i wykładowca w Katedrze Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. Jest autorem i współautorem artykułów i książek.

Bohdan Pawłowicz

Członek zarządu IAA – Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce. Wykładowca na Uniwersytecie Warszawskim, Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz Uniwersytecie Wrocławskim. Wiceprezes zarządu Fundacji ASK – Akademia Sztuki Komunikacji. W latach 2006–2011 był również prezesem zarządu Aart Design Sp. o.o. – polskiego oddziału francuskiej agencji specjalizującej się w tworzeniu systemów identyfikacji wizualnej i broadcast designu. W latach 20082010 był również dyrektorem marketingu KPS Skry Bełchatów (dziś doradca zarządu). W latach 20032007 pracował jako Dyrektor Generalny IAA, gdzie współtworzył i nadzorował realizację długofalowego programu „Marketing dla przyszłości”, w ramach którego prowadzona jest kampania „Pij mleko! Będziesz wielki”. Z ramienia IAA współtwórca Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy i KER. Członek i założyciel akademii Webstar Festiwal i uczestnik Akademii Impactora. Członek i przewodniczący (2009) jury Złotych Orłów.

 

Odwiedź nas w Google+