„Klienci nie są najważniejsi. Pracownicy są najważniejsi. Jeśli zadbasz o swoich pracowników, oni zatroszczą się o klientów” – Richard Branson.
Skuteczność i efektywność firmy zależy od jej pracowników. Jakość ich pracy nie wynika wyłącznie z posiadanych przez nich kompetencji czy odpowiednio przeprowadzonej rekrutacji, ale także długoterminowego zaangażowania.
Mawia się, że „z niewolnika nie ma pracownika”. To prawda. Jeżeli jednak poziom satysfakcji pracownika jest odpowiednio wysoki, to nie tylko wzrasta jego motywacja do pracy. Taki pracownik staje się ambasadorem marki.
Z naszego krótkiego e-booka dowiesz się m.in.
dlaczego warto dbać o satysfakcję pracowników,
jak zmierzyć prawdopodobieństwo złożenia wypowiedzenia przez pracowników,
dlaczego warto zadbać o pracowników z pokolenia Z
jakie korzyści płyną z badań satysfakcji pracowników
jakie branże szczególnie powinny dbać o środowisko pracy
Ściągnij naszego e-booka i poznaj odpowiedzi na powyższe pytania!