Mamy wieloletnie doświadczenie w badaniach, tworzeniu strategii, planowaniu i wdrażaniu kampanii komunikacyjnych
Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach to cykliczne wydarzenie, podczas którego wiedzą na temat rozwiązań marketingowych dzielą się specjaliści ds. marketingu terytorialnego, przedstawiciele samorządów, instytucji samorządowych oraz organizacji turystycznych. Kongres został zorganizowany po raz pierwszy w 2011 roku z potrzeby wymiany doświadczeń i wiedzy w zakresie tworzenia działań promocyjnych miast i regionów. Od początku wydarzenie wspierają Województwo Podkarpackie i Urząd Miasta Rzeszowa.
Przy wsparciu władz lokalnych i samorządowych odpowiadamy za zaplanowanie, organizację, przeprowadzenie oraz ewaluację całego wydarzenia. W trakcie spotkania, uczestnicy biorą udział w prelekcjach oraz warsztatach tematycznych, prowadzonych przez specjalistów i liderów opinii w obszarze marketingu. Podczas wystąpień, prelegenci przedstawiają case study wybranych kampanii promocyjnych. Zebrani goście dzielą się także swoim doświadczeniem w zakresie działań związanych z komunikacją z mieszkańcami, w tym wykorzystywanymi narzędziami i rozwiązaniami IT.
Jednym z pierwszych kroków w działaniach organizacyjnych jest ustalenie tematu, na jakim będzie się skupiała dana edycja kongresu. Jego wybór jest dokonywany przede wszystkim na podstawie zjawisk i trendów, które w danej chwili są tematem gorących dyskusji wśród specjalistów ds. marketingu.
Kolejnymi kluczowymi etapami związanymi z organizacją wydarzenia są: skompletowanie listy prelegentów oraz stworzenie programu wydarzenia, ustalenie miejsca i daty organizacji kongresu oraz pozyskiwanie sponsorów oraz patronów medialnych. Następny krok jest związany z promocją wydarzenia. Poza klasycznymi kanałami komunikacji, takimi jak media i portale społecznościowe, duże znaczenie w dotarciu do grupy docelowej wydarzenia pełnią również działania call center oraz regularny mailing. Ostatnim, a jednocześnie kluczowym etapem jest organizacja i nadzór nad przebiegiem wydarzenia.
Organizacja Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach to efektywny sposób cementowania relacji oraz zdobycia wartościowej wiedzy w zakresie specjalistycznego obszaru, jakim jest marketing terytorialny. Obok Kongresu Profesjonalistów Public Relations, który skoncentrowany jest jednak na branży PR, Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządów jest dla nas szansą na realizację misji polegającej na edukowaniu i podnoszeniu kompetencji w obszarze marketingu terytorialnego, strategii rozwojowych oraz badań i analiz strategicznych.