Mamy wieloletnie doświadczenie w badaniach, tworzeniu strategii, planowaniu i wdrażaniu kampanii komunikacyjnych

rzeszow@exacto.pl
692 079 870

Centrum Medyczne MEDYK – komunikacja i zarządzanie kryzysowe procesu szczepień przeciw COVID-19​.

Kongres Profesjonalistów Public Relations .

Kongres PR - panel kobiety w komunikacji
wsparcie działań organizacyjnych

Kongres Profesjonalistów Public Relations organizowany jest w Rzeszowie nieprzerwanie od 2001 roku. Aby jak najlepiej odpowiadał on potrzebom branży PR, organizatorzy współpracują z organizacjami, takimi jak Polskie Stowarzyszenie Public Relations czy Stowarzyszenie Agencji Public Relations. W roli prelegentów występują znane w branży PR nazwiska. Podczas ostatnich edycji Kongresu byli to m.in.: Sebastian Bykowski, Jacek Kotarbiński, Arkadiusz Mierzwa, Tomasz Kułakowski, Magdalena Brzezińska i wielu innych. W trakcie 22 edycji wydarzenia, głos zabrało ponad 550 panelistów, których wysłuchało blisko 6 500 uczestników. Partnerami Kongresu są co roku uznane marki, takie jak: PRESS-SRRVICE Monitoring & More, Orange Polska, SONY, PLUS, Ford Polska, Citroen czy Totalizator Sportowy.

Grupa docelowa.

właściciele, prezesi oraz pracownicy agencji public relations
kierownicy działów komunikacji i public relations prywatnych i państwowych przedsiębiorstw oraz instytucji
rzecznicy prasowi
przedstawiciele samorządów
przedstawiciele środowisk akademickich, a także mediów branżowych i ogólnopolskich

Organizacja wydarzenia .

Zespół Exacto odpowiada za kompleksową organizację wydarzenia jaką jest Kongres Profesjonalistów Public Relations. Ideą projektu jest budowa przestrzeni dla wymiany wiedzy i doświadczeń oraz dostarczanie najbardziej aktualnych informacji na temat dostępnych narzędzi i rozwiązań z zakresu public relations. Wydarzenie od lat łączy biznes z nauką i działalnością społeczną (poprzez organizowanie akcji charytatywnych). Podczas każdego kongresu odbywają się liczne prelekcje, debaty i warsztaty. We współpracy z Wydziałem Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego organizowana jest również sesja naukowa.

Przebieg działań .

Od lat wspieramy Newsline (organizatora Kongresu) w działaniach organizacyjnych. Odpowiadamy za promocję Kongresu w mediach społecznościowych, pozyskiwanie uczestników wydarzenia, działania call center oraz prowadzenie strony internetowej przedsięwzięcia. Wspieramy organizatorów w pozyskiwaniu partnerów i sponsorów. Realizujemy zadania z zakresu media relations. Pozyskujemy i współpracujemy z partnerami medialnymi. Redagujemy i dystrybuujemy informacje prasowe, prowadzimy monitoring mediów. Projektujemy i realizujemy badania ewaluacyjne, pozwalające mierzyć efekty (wskaźniki związane z organizacją) Kongresu PR.

Jesteśmy także odpowiedzialni za organizację biura kongresu w trakcie eventu oraz planowanie after party. W latach 2021-2022 współtworzyliśmy zespół wykonawczy Gali PR Wings – konkursu, którego celem jest nagradzanie projektów z zakresu komunikacji i public relations, a którego finał odbywał się podczas XXI i XXII edycji Kongresu Profesjonalistów Public Relations.

ustaliśmy kierunki komunikacji oraz kluczowe przesłania
przygotowaliśmy kompleksowe Q&A
opracowaliśmy oświadczenia, które następnie zostały wysyłane do mediów
ustaliliśmy reguły wypowiadania się dla i do mediów przez osoby delegowane (dyrektor, lekarze, osoby odpowiedzialne za szczepienia)
przygotowywaliśmy na bieżąco odpowiedzi dla mediów i dziennikarzy, którzy zwracali się z pytaniami
uruchomiliśmy na stronie placówki zakładkę z materiałami dla mediów
zamieszczaliśmy na bieżąco odpowiedzi i oświadczenia w mediach społecznościowych CM Medyk

Wyniki .

0 /5
Ogólna ocena Kongresu w 5-stopniowej skali (dane za 2022 rok)
0 %
Uczestników deklarujących chęć uczestniczenia w kolejnej edycji wydarzenia (dane za 2022 rok)
0 /5
Ocena poziomu merytorycznego wydarzenia w 5-stopniowej skali (dane za 2022 rok)
0
INFORMACJE W PRASIE
0
MATERIAŁÓW W INTERNECIE
0
NAGRANIA W TELEWIZJI I RADIU
0
PUBLIKACJI W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
0 %
MATERIAŁÓW ZAKLASYFIKOWANYCH JAKO NEUTRALNE LUB POZYTYWNE

Wnioski .

Kongres Profesjonalistów Public Relations m.in. dzięki konsekwentnie prowadzonym działaniom organizacyjno-promocyjnym jest dziś jednym z najważniejszych wydarzeń w branży PR. To nie tylko rozpoznawalny i ceniony brand o wieloletniej historii, ale także przestrzeń tworzenia relacji pomiędzy specjalistami związanymi z działaniami komunikacyjnymi.