Zaplanuj komunikację
Stwórz prosty formularz
Sprecyzuj co chcesz wiedzieć o uczestnikach swojej konferencji. Czy potrzebny będzie np. nr fax, czy też kod pocztowy województwa? Jeśli takie dane nie są potrzebne, nie wymagaj ich podawania. Zbyt długi formularz może zniechęcić do rejestracji lub spowodować niewypełnienie wszystkich pół. Jeśli natomiast nie uwzględnisz pola do wpisania numeru NIP, prawdopodobnie stracisz niepotrzebnie czas, w celu pozyskania danych do faktury. Wygodnym rozwiązaniem w przypadku wydarzeń bezpłatnych jest ustawienie automatycznego potwierdzenia o przyjętym zgłoszeniu na stronie internetowej. Funkcja ta pozwala na szybkie potwierdzenie wpisania na listę, bez konieczności naszej ingerencji.
Pamiętaj o prostych przekazach
Dobra strona eventu
Siła mailingu
Dobre zakończenie
Istotny wpływ na opinię o całokształcie eventu ma również jego zakończenie. Miłym gestem będzie przesłanie podziękowania do uczestników wydarzenia oraz udostępnienie materiałów merytorycznych z konferencji na stronie internetowej. Jeśli planujemy kolejne edycje wydarzenia warto udostępnić uczestnikom możliwość zapisania się do newslettera. Za jego pomocą będziemy mogli w prosty sposób przesłać informacje o kolejnej edycji lub inne treści związane z tematyką eventu.