Na zlecenie Gminy Czerwonak opracowaliśmy Strategię promocji Gminy Czerwonak. Prace poprzedzające powstanie dokumentu obejmowały proces badawczy, w tym badania ilościowe zrealizowane wśród mieszkańców Gminy oraz ewaluację poprzedniego dokumentu strategii promocji. Naszym zadaniem było również przeprowadzenie trzech warsztatów strategicznych oraz opracowanie szeregu materiałów graficznych.
Badania realizowane na potrzeby opracowania Strategii promocji Gminy Czerwonak:
- badania ilościowe,
- technika: CAWI (wywiady online),
- grupa docelowa: mieszkańcy Gminy Czerwonak,
- efekt badania: 211 przebadanych mieszkańców,
- wyniki, wnioski oraz rekomendacje strategiczne dla Gminy Czerwonak.
Przeprowadzone badania i analizy umożliwiły dokonanie analizy SWOT oraz określenie kluczowych celów i działań promocyjnych dla Gminy Czerwonak. W ramach dokumentu zdefiniowano również aktualne grupy docelowe oraz dedykowane im narzędzia i kanały promocji. Zaplanowano wdrażanie i monitoring założonych działań z uwzględnieniem potencjalnych barier i zagrożeń.