Kolejna edycja badań nad kondycją branży PR. Agencja PR Exacto przeprowadza ankietę, dzięki której określony zostanie wskaźnik kondycji branży PR w Polsce, który mierzony jest już od 2017 roku. Regularne badanie pozwala na zestawienie wyników, a zatem obserwację dynamiki i trendów w branży.
Dokonując oceny poszczególnych wymiarów kondycji branży PR można zaobserwować, że podczas ostatniej edycji badania relatywnie najwyższe oceny dotyczyły rozwoju branży PR, zapotrzebowania na usługi public relations, wysokiej jakości usług oraz wartości rynkowej branży. Stosunkowo niżej zostały natomiast ocenione pozytywne skojarzenia związane z public relations, świadomość klientów, a także system kształcenia przygotowujący do pracy w branży PR.
Wskaźnik kondycji branży PR na przestrzeni lat 2017–2021 przyjmował wartość przeciętną, co wskazuje na stabilną sytuację branży, aczkolwiek wymagającą poprawy w newralgicznych obszarach. Jak będzie w 2023 roku?
Wypełnij ankietę i pomóż ustalić aktualny wskaźnik kondycji branży PR!