Za nami kolejna edycja badań satysfakcji i zaangażowania pracowników oraz współpracowników Grupy Polskie ePłatności. Są one kontynuacją działań obejmujących analizę sposobu postrzegania firmy, zadowolenia z wykonywanej pracy oraz warunków pracy. Pieczę nad badaniami sprawował nasz Dział Badań i Analiz.
Pierwszym etapem badania była kampania komunikacyjna, informująca pracowników o procesie badawczym oraz przekazanie im wiedzy nt. wagi tego mechanizmu dla firmy oraz dla nich samych.
Następnie, zespół badawczy opracował kwestionariusz, który składał się z szeregu bloków tematycznych dotyczących satysfakcji z pracy, oceny zadań, warunków pracy, współpracy w zespole, współpracy między działami, wizerunku wewnętrznego organizacji, komunikacji wewnętrznej, wykorzystywanych systemów oraz inicjatyw, czy zaangażowania pracowników.
Zespół Exacto przeprowadził badanie przy wykorzystaniu ilościowej metody badawczej. Użyto przy tym techniki CAWI, która sprowadza się do uzyskania informacji od respondenta za pomocą ankiety internetowej, dostępnej w formie linku przekazanego w wiadomościach e-mail. Rezultatem badania było opracowanie kompleksowego raportu na podstawie ponad 600 zebranych ankiet, a następnie prezentacja wyników.